Godmorgon sötnosar!

Godmorgon! Hur mår ni idag? Själv så Har jag ont i huvet och hostar! Håller på bli sjuk kanske:o skit i det! Just nu är jag påväg till Slussen där jag ska möta tiandra och Viktoria, sen vidare till skolan! Börjar 10 idag och det fick jag reda på när jag har fixat klart mig och skulle gå t skolan kl 8! Vaknade halv 7 så onödigt kunde sovit längre! Haha fan va tråkig jag är nu men är så jävla trött! Idag kommer jag blogga mycket och ge lite tips och en hiss/diss kommer ikväll också! Min bloggapp på luren är cp så kan inte ladda upp bilder men ska kriga för det! Annars får ni bilder ikväll det lovar jag er! Imorgon är det fredag och vi ska fira Adam! Han fyllde år i måndags men vi sKa fira han imorgon och på lördag fyller patrik år så vi ska dit och fira honom. Vad ska ni göra imorgon ? Skulle vara kul och läsa lite om vad ni ska göra! så kommentera vad ni ska göra elr kommentera eran blogg så kan jag läsa lite! Skriver mer om en stund! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0