Hiss/diss



Svenskar som leker blattar - åh vad jag stör mig på folk som är svenskar och snackar som blattar typ ( bre, jao, walla, yani, jalla) det är sjukt fult när en svensk säger så! Dissar verkligen sånt folk! Va stolt svensk och inte svensk som försöker vara blatte! 

Brudar som kollar snett - Finns brudar som leker på sin blogg bah åh min blogg är så bra och jag fattar inte varför man ska kolla snett på varandra och allala åh finns en brud som jag stör mig på i min skola fuckng orre! Skriver på sin äckliga blogg att hon är bäst fin och har bästa bloggen och kollar aldrig snett! haha hon ser ut som hon blev rövknullad och kollar så fucking mycket snett så hon förtjänar en örfil! Men Hon får blickar tillbaka! Men såna brudar kan ta sig i röven! Man ska hålla ihop och inte kolla snett på folk man inte känner! 

vädret - Det är vår nu men ändå är det sjukt kallt! Det är skönt när det kommer sol och blir lite varmt sen på kvällen blir det sjukt kallt! Diss på vädret!




Folk med kärlek - Folk som verkligen är trevliga och visar kärek! STOR HISS! Man ska aldrig vara otrevlig! Då blir man hatad! Var trevlig och glad och då kommer livet var mycket bättre!

min pojkvän - Min pojkvän är självklart den bästa som finns! Han finns alltid där för mig och jag är så sjukt lycklig med honom! Finns ingen jag älskar så mycket som han! Förutom min familj!

Vänner - Vänner man kan lite på! Som inte går bakom ryggen på en och snackar skit! Vänner ska ge kärlek inte hat! man ska aldrig sacka skit bakom nåns rygg!

Kommentarer
Postat av: SAM

Vem är bruden i skolan som är orre :P :P :P

2012-03-08 @ 16:50:12
Postat av: Antonija

fin blogg :)

2012-03-08 @ 18:20:25
URL: http://antonija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hört att du kallas för pizzan på din skola eftersom du har bajs i hela ansiktet. Kör tummen ur röven och du är rätt bra på att blicka tillbaka. "bre, walla jag svär" ;)

2012-03-08 @ 19:24:53
Postat av: Anonym

Hört att du kallas för pizzan på din skola eftersom du har bajs i hela ansiktet. Kör tummen ur röven och du är rätt bra på att blicka tillbaka. "bre, walla jag svär" ;)

2012-03-08 @ 19:25:09
Postat av: Anonym

Pizzor smakar äckligt när de är för mycket :D

2012-03-08 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0