Svar på kommentaren!

Lyssna lilla gumman ingen har kallat mig pizzan lilla du! Och tro inte att du är äldre jag har gått om så vi är lika gammal! Så du slipper leka att du är äldre! haha vem fan har bajs i ansiktet jo du! Och lyssna det är inte bara du som bloggar i skolan så du är inte bloggprinsessan direkt om du tror det? haha snälla du är inte ens känd som du tror att du är! Omoget av dig att kommentera hahahaha för det var inte ens dig jag menar! Ouuf du är så jävla mogen brudeeeeeeeeen! Du såringer runt i skolan som ett litet barn och skriker? haha vem fan beter sig så? Lev ditt liv och sluta slösa din tid på mig :)! Och ha du är så underbar asso du är min förebild :$ just drf kollar jag på dig :) hahahahaha! Ajde vi hörs! Fan vad du gjorde min dag som kommenterar inlägg som inte ens är om dig haha! Och du kallas ju storpanna i skolan eftersom du har en FET panna! Hare braaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej ska jag ta detta med dig i skolan eller här på bloggen? Så här är det, jag känner inte dig nej! Och jag har ingen anledning till det heller, att du stör dig på mig och mitt beteénde det är din sak inte min! Jag tycker bara det är onödigt att störa sig på en person som man inte känner. Så har du någon anledning att skriva "omoget att du kommentera" när du precis på samma nivå! Dubbelmoral. Jag är inte ute efter bråk och jag är heller inte sån som bråkar med folk jag inte känner. Men det var inte jag som började kolla snett eller hur? Och det är inte jag som stirrar ner i mobiltelefonen när jag går själv i korridoren. Lägg ner! Så jävla onödigt att slösa tid på någon som man stör sig på. Sen när du skriver "tror du är bloggprinsessan" har du hört mig säga det eller har du läst att jag skrivit det? Nej, i don't think so. Mentalt verkar jag vara äldre än dig eftersom du beter dig som en snorunge som nyss lärt sig använda blickar. Asså lägg ner, finns inget du vinner på dethär ändå. Och varför skulle jag tro att jag är äldre än dig? Tell me. Lev dig in i 2012 förhelvete, och dags nu att köra tummen ur röven! Jag har inget emot dig. I'm just saying... Peace!

2012-03-08 @ 21:53:13
Postat av: Anonym

Jag vet inte om du fick kommentaren så skriver igen.. Okej ska jag ta detta med dig i skolan eller här på bloggen? Så här är det, jag känner inte dig nej! Och har ingen anledning till det heller. Men när du sitter och skriver om mig i din taskiga blogg så tycker jag inte att du ska komma med "omoget att kommentera" när du är precis på samma nivå! Fine, du kan kalla mig vad du vill och tycka saker om mig men att bete sig såhär som du gör är inte normalt. Vad tror du? Sen när du sitter och påstår att JAG leker bloggprinsessa att jag är känd osv.. Har du hört mig säga det eller har DU läst att jag skrivit det någonstans? Svar nej. Jag tycker bara det är så otroligt onödigt att lägga ner tid på en person man egentligen avskyr, vilket både du och jag gör. Jag har inte gjort något illa mot dig och har aldrig påstått något sånt heller. Hur resonerar du tjejen? Dubbelmoral, svar ja. Jag söker inte bråk och hade du känt mig hade du vetat att jag inte är en sån person som bråkar. Men vi känner inte varandra och jag tycker det är så jävla löjligt att hålla på såhär. Och nej tjejen, jag tror inte jag är äldre än dig? Haha, vad har den saken med att göra? Du är på precis samma låga nivå. Det var inte jag som började ge blickar hit och dit och öppna käften såfort någon går förbi.. nej. Eller har jag fel? Och det är inte jag som kollar ner i mobiltelefonen när jag går ensam i korridoren. True. Klart jag blickar tillbaka. Bara onödig tid att slösa bort på en person man stör sig på, och eftersom du verkar störa dig så mycket på mig och mitt beteende så kanske du borde tänka om lite grann. Lev dig in i 2012 förhelvete och kör tummen ur röven. Jag har inget emot dig, im just saying.. Peace!

2012-03-08 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0